Breaking Dawn-poster gone insane!
Hur tänkte dom som gjorde postern för "Breaking Dawn" egentligen? Robert Pattinsons proportioner, och även Kristen Stewarts, är helt....weird! Kolla!

 

Robert Pattinsons huvud är i princip lika tjockt som hans lår. Kristen Stewarts huvud är lika stort som hennes byst. Han har stor skalle, hon har liten skalle. Och sen adderar man lite skumma kroppsproportioner ovanpå det.

Nu - jag vet - det är elakt att klanka ner på folk sådär - för JA - de kan se ut sådär.

Men faktum är att den här bilden är bara konstig i den här beskärningen. Om man tar med HELA postern så ser man att han har längre ben och att hans byxor sitter högt upp i midjan - MEN - den här bilden var beskuren då jag och Frida Snabb såg postern på en biosalong i Jönköping.

Och då såg den lite....skum ut.

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Usch! Den där filmen retar gallfeber på mig :P Och ja, den där affischen ser minst sagt konstig ut.



och jag hittade hur man gjorde dansvideon. Hahha. Rolig grej.

2011-11-24 @ 22:11:24
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0