Fråga grubbelmonster!
Hej alla 8-10 personer som ihärdigt besöker min blogg varje dag, trots att jag sällan skriver något på min blogg! Ni är hemskt uppskattade, och därför hade jag tänkt på prov att utöka min skrivartakt lite.



Varför stannar mitt bloggande av ibland då? Jo, jag saknar helt enkelt inspiration. Så nu tänkte jag (bland annat) hålla i en serie som jag kallar för "Fråga grubbelmonster!", och det är alltså tillåtet att skicka in vilka frågor som helst till mig så ska jag försöka besvara dom så bra jag kan. (Så länge de följer lagen...typ.)

Lite frågor är redan på lager så den första delen kommer upp senare idag.

Live long and prosper!

...and don't die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0