ÖVERDOOOS!
Nu klarar jag det inte längre. Nu är det först advent, och då är det okej att smälla i sig hela decembers härlighet.

För jag är en av dom som älskar att få tända ljus och pynta, äta pepparkakor och lussebullar, göra snöyktor och allt annat som jag definitivt borde ha växt ifrån. Jag är 23 år och 5 år på samma gång.

Därför kära bloggläsare, kommer här en slags sockerkick, en slags överdos av julen, som försmak. I love it.













Bild från 2009. Trevlig första advent allihopa!

Kommentarer
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Jag är precis likadan, det kan inte bli för mycket jul!

2011-11-27 @ 18:23:38
URL: http://lilith.se
Postat av: Helena

Härligt!

2011-11-27 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0