Mamma Mia, yeah!
I en bloggvideo som spelades in för ett tag sen men som aldrig lades upp debatterade jag hur killar med häng måste ha en otrolig rövsvett för att ha byxorna så långt nere. Jag har själv haft byxorna lite lägre sittande, men inte så långt ner att de satt just ovanför knävecken. Och så långt ner anser jag bara att det är för att vädra något man har dom där.

Nåväl, ett sidospår. Tänkte mest berätta att nyss åkte det sakta förbi några volvoraggare (wikipedia?) som körde sakta längs med gatan där några tjejer gick. Det roliga var bara musiken som hördes ur bilen:

"Mamma mia! Here I go again! My, my - how can I resist you?"

Förlåt mig, kära volvoraggare. Men ni kan omöjligt leva upp till min fördom med den musiken. Det går bara inte.

För övrigt: Vad gör den här killen?


Tränar muskler? "Å vänster, ett två tre, och höger, ett två tre, och vänster igen...kom igen nu!"

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Haha, klockrenaste raggarna :D

2011-10-14 @ 12:52:41
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Bea

Sv: Antar att du menar W. Earl Brown, och när du säger det så, så ja de är tämligen lika. Men jag tror inte W. Earl Brown har tjänat sitt levebröd genom att vara Håkan Juholts lookalike.

2011-10-15 @ 13:26:56
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com
Postat av: snigelpickan

Sv: hahaha, ja precis! :-P

2011-10-20 @ 14:53:22
Postat av: snigelpicka

Lever du? :)

2011-10-30 @ 12:38:01
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0