En fredagskväll
Jag har inte bloggat på jag vet inte huuuur länge som helst, men jag kände ikväll att det kanske var på tiden att jag åtminstone skrev ett inlägg. Om inte annat för att jag äntligen har tiden till det.
 
Liten kort recap - jag har snart gått ett och ett halvt år på Campus i12, jag har skaffat mig en praktikplats inför våren, lägenheten i Eksjö är uppsagd och jag är en vecka bort från att åka hem och hälsa på för första gången under hösten. Och jag längtar sjukt mycket. Så pass mycket att jag borde vara sjuk. Höhö.
 
Sitter för övrigt helt ensam på skolan.
 
Det kan låta extremt trist och tragiskt. AND I LOVE IT! :D
 
Jag har en hel sal för mig själv, med en projektor, filmer, lite soppa, lugn...awesome. För det har under tid inte varit direkt lugnt, då våra projekt har varit helt galet tajta i tidsramarna.
 
Funderar på att göra en bloggvideo imorgon. Should be good.
 
Trevlig fredagskväll på er allihop. :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Med tanke på att du inte har uppdaterat något sedan två år tillbaka på bloggen, så gör jag bara en vild gissning om att du fortfarande går in på den och läser det man kommenterar. ^^ Har påbörjat tredje säsongen nu, men just nu gör det fortfarande liiite för ont efter Doomsday. Det tog rätt i hjärteroten. Men jag ska fortsätta titta. :)

2014-04-07 @ 22:53:09
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0